Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

PILLBOX Is Here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello!!!
How are you???
I am feeling  soooooooooo stressed and anxious ....about pillbox....!!!!!!!!!!
PILLBOX Is Here at last... 12 &13 of June !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γειά σας!!!
Τι κάνετε?
Εγω είμαι καλά αλλα εχω άγχος για το pillbox....!!!!!!!!!!
Το PILLBOX έφτασε επιτέλους....12&13 Ιουνιου!!!!!!!!!!!
 ...ελπίζω να σας δώ εκεί και να τα πούμε και απο κοντά....!!!!

(ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 13 : 00 ΜΕ 23 : 00)
Thank you soooooooo much for visiting today...!!!
  Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφτήκατε το blog μου
I'd love to read your comments!!!!!!!                   
 Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας!!!
Wish me luck...
   Makrina           
 

1 σχόλιο:

  1. Γλυκιά μου Μακρίνα καλημέρα..σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για την επίσκεψή σου!πες μου γιατι ανησυχώ σου βγαίνει τώρα που έγινα μέλος σου?γιατί όταν μπήκα είμαι γραμμένη κανονικά το εικονίδιο εχω με τα ροζ λουλούδια!αν είναι όλα ok γράψε μου στο μπλόγκ μου αν το θέμα τακτοποιήθηκε!!σου στέλνω την αγάπη μου φιλάκια και καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή